5 دمنوش برای لاغری شکم و پهلو
نوشته شده توسط : تیم پزشکی

چای نوشیدنی لذت بخشی در سراسر جهان است. می توانید چای را با ریختن آب گرم بر روی برگ های چای و دم کردن برای چند دقیقه تهیه کنید. نوشیدن چای مزایای زیادی برای سلامتی دارد، از جمله محافظت از سلول ها در برابر آسیب و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی.

دمنوش های موثر برای لاغری شکم و پهلو

برخی مطالعات حتی نشان می دهند چای باعث کاهش وزن و کمک به کاهش چربی شکم می شود. در زیر 5 نوع از بهترین چای ها برای کاهش وزن و چربی بدن ذکر شده است.

1- چای سبز

 

دمنوش برای لاغری شکم و پهلو

 

یکی از نوشیدنی های توصیه شده برای کاهش وزن، خواص چای سبز با آنتی اکسیدان های قدرتمند به نام catechins و (Epigallocatechin gallate (EGCG  می باشد. این آنتی اکسیدان ها باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شوند و با افزایش کاهش وزن و کاهش چربی شکم همراه می باشند. چای سبز یکی از سالمترین نوشیدنی های این سیاره محسوب می شود و مزایای سلامتی زیادی از جمله پیشگیری از سرطان را به ارمغان می آورد. چای سبز از برگ های آپیکالی گیاه Camellia sinensis ساخته شده است.

2- چای اولانگ

 

دمنوش برای لاغری شکم و پهلو

 

این چای از Camellia sinensis مشتق شده است، این چای سنتی چینی باعث کاهش وزن (رژیم لاغری سه روزه سریع ) با افزایش سوزاندن چربی و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن می شود. چای اولانگ یک چای سبز سبک است که حاوی مقادیر زیادی کاتچین ها است که باعث افزایش توانایی بدن برای سوخت و ساز چربی می شود.

3- چای گل محمدی

 

خواص گل محمدی برای لاغری

 

چای گل محمدی ، که از گل محمدی  ساخته شده است، حاوی خواص آنتی اکسیدانی بالا است که باعث افزایش سلامت شما از بسیاری جهات می شود. مطالعات متعدد نشان داده است که نوشیدن چای گل محمدی می تواند باعث کاهش وزن و جلوگیری از چاقی شود. این چای گیاهی همچنین ممکن است به کاهش فشار خون، بهبود سلامت کبد و محافظت در برابر سرطان کمک کند.

4- چای بابونه

 

چای بابونه و دمنوش لاغری

 

چای بابونه که از گل M chamomilla گرفته شده است با آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید همراه است که خواص ضد چاقی دارد. این چای دارای خواص ضد التهابی، ضد افسردگی و خواص ضد اضطراب است. از این رو، نوشیدن این چای گیاهی می تواند به بهبود خواب، تسکین اضطراب و افسردگی کمک کند، که می تواند باعث کاهش اضافه وزن شود (9 داروی گیاهی برای لاغری).

 

ادامه لینک یزر 

5 دمنوش برای لاغری شکم و پهلو

 

 





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: